cacau mental impressionant
hola, tinc 16 anys i aquesta és la qüestió:
fa sis mesos aprox vaig conèixer a un noi a través d'una amiga meva. ni ella ni jo no l'hem vist mai cara a cara. el fet és que des que ens vam conèixer cada dia parlem pel whats i si no parlem, el trobo a faltar, i ell m'ha dit unes quantes vegades que em troba a faltar. La cosa és que fa un mes aprox em va dir que m'estimava,i des de llavors sempre em diu coses molt boniques del pal, amor, preciosa, carinyo, t'estimo moltissim, bondia princesa i coses d'aquestes. La veritat és que no tinc clar si l'estimo o no pq se'm fa difícil pensar que es pot estimar a través d'una pantalla, i això fa que sempre m'estigui qüestionant si tot el q em diu és veritat o no, no puc evitar pensar que m'està mentint i m'està utilitzant. A això se li afegeix un altre problema que és que ell té una ex, i l'altre dia em va dir que la seva ex l'estava fent reflexionar, això em va espantar molt pq no em puc imaginar perdre'l, pq si el perdés, l'estimi o no se m'enfonsaria el món. Ahir em va tornar a parlar de la seva ex, però aquesta vegada em va dir que van quedar i van anar al cine i després va anar a sopar a casa d'ella. Que em digués això em va posar molt gelosa i totes les esperances que tenia de q lu nostre pugués arribar a algu es van esfumar. Les meves amigues em diuen q això només m'ho diu per posar-me gelosa però jo no ho tinc tant clar. La veritat és que ell sempre diu que té moltes ganes de quedar amb mi i q es vol liar amb mi, el problema més gran és que ho tenim complicat per quedar pq ell viu a prop de cardedeu i jo visc al maresme. I em fa moltíssima moltíssima moltíssima vergonya dir-los als meus pares q em portin a cardedeu pq he quedat amb ell. I m'agradaria q m'ajudessiu amb això. També m'espanta el fet de que jo no m'he liat mai encara, i que sóc molt insegura de mi mateixa i m'espanta que quan em vegi que pensi que no sóc el q s'esperava i q ja no es vulgui liar amb mi, pq jo tinc moltes ganes de liar-me amb ell.
Espero que em pugueu ajudar i ho sento si m'he passat de llarg però necessitava desfogar-me :)
Gràcies per tot!!! <3
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs no et preocupis epr al llargada si la qüestió es´que t'ha servit epr desafogar-te!
Mira, a mi el que m'expliques, sincerament, em fa una miqueta de mala pinta...No se, no és per desanimar-te, només és la meva opinió com a professional especialitzada en teràpia de parella. Tu pootser en tens alguna de diferent, i els teves amigues està clar que en tenen una altra ...
Respecte a lo dels gelos, doncs jo no confio massa en que s'hagin d'utiltizar els gelos per aonseguir a algu. A més, tu ja estàs disposada a parlar amb ell, tampoc és que siguis la "noia difícil" per ell.
Si ell et parla molt de la ex, la veritat, és molt poc galant i ha de millorar les seves habilitats per lligar. Segur que t'agrada un noi així? segur qeu t'agrada que et parli de la ex?
Sincerament crec que es mereix que li paris els peus i li diguis que es busqui una altra confessora!!
A més, si no estàs preperada per liar-te amb ningú, ell tampoc s'ho està currant massa...Has de decidir si realment es mereix que tu facis el pas. I , per prendre la decisió, sobretot pensa en com et sentiràs després si ell et deixa de parlar i torna amb la ex.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat