?
Hola nom Quica i vos vull dir una cosa: Als meus pares m'han castigat a la meva tablet per que n'he suspès 5 aquest trimestre. Es normal que em castiguin la tablet fins a juny q les recuperi totes? :( a jo no m'agrada gens :( no vull esperar tant, es que es l'únic q tinc es una tablet no tinc cap mòbil i tinc 14 anys be, no tinc res, :( i me fan esperar molt.
Gràcies.
InterPersonal

Hola QuicaAdrover!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interperosnal. Ostres, és complicat ja que és la opinió dels teus pares.
Jo coma molt et recomanaria que pots provar si pots negociar part del trata. Ara , si ho fas llavors tu també t'has de responsabilitzar molt del que a tu et toca fer, eprquè sinó els hi estaràs demostrant que no poden confiar en tu i això serà un problema a l'adolescència!
So volem confiança ens al hem de guanyar!! Ara ja no va quan com som petits!
Per tant, al engociació que pots fer és primer de tot si hi ha alguna osa que puguis fer per tornar-te a gunayar l'us de la tablet i llavors, pactar quins dies o en quins horaris la pots utilitzar. La resta del temps que no la tinguis tu, els teus pares tindran la tablet!
Jo crec que si ho dius tranquil.lament i en aprleu com una negociació de grans negociadors com els de les pelis pots sorprendre'ls i aconseguir un pacte! Ells estan provant si ets capaç de ser responsable amb aquest "càstig"!
ELi Aulet www.interpersonal.cat