Masturbació
Hola bon dia,
M'agradaria fer una consulta que és la següent, quan a mi em masturba el meu novio m'intenta trobar el clítoris però no em fa plaer i jo quan m'intento masturbar sola no estic excitada i per tant tampoc tinc plaer. Que puc fer?
IESP

Hola Jo99!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Com tu dius, si no estàs excitada, és impossible que sentis plaer!
Recorda que l'òrgan més sexual que tenim les persones és el CERVELL: això vol dir que si algú està pensant en una altra cosa, o està pendnet de quedar bé, o està incòmode, etc... El seu cap no estarà en "mode sexual"
El millor és que primer practiquis tu sola, i provis a imaginar el que tu vulguis. És important que et coneguis i que sàpigues què t'agrada i com per tal de poder després explicar-li al teu novio. A més, quan estiguis amb ell, heu de fer que la situció sigui el més còmode possible pels dos... Potser seria bona idea parlar-ho, no creus? :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat