Vergonya
Bé, ja es hora d'escriure alguna cosa.
A veure, primer de tot volia dir que no soc d'aquelles adolescents preocupadíssimes per no tenir novio, però he d'admetre que es una cosa que m'agradaria aconseguir. Si, se que l'amor no es busca, i per això tampoc em capfico molt, se que tot té el seu temps.
Bé el cas es que crec que no tinc novio perquè cada vegada que vull quedar amb un noi m'entra vergonya i acabo dient-li que es millor que no quedem, i si aconsegueixo quedar amb ell no em surten els temes. Si, tinc una mica baixa l'autoestima, però la veritat es que depèn molt del dia.
Sé que molt no em podeu aconsellar, ja que es un tema una mica personal, però si em poguéssiu donar consells per no tenir tanta vergonya o almenys dissimular-ho una miqueta ho agrairia molt.
Moltes gràcies adolescents.cat
InterPersonal

Hola cutelove13!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Mira, la millor manera de vençer la vergonya és fent el pas! La clar està en els ganes de fer el cas i de créixer personal i emocionalment!!!
Les coses sempre poden sortir bé o no, però ens hem d'arriscar. ENs hem d'arriscar a que els altres ens diguin que si o que no sense pensar que si no surt bé és la unica oportuntiat del món!!
La vida ens dóna vàries oportunitats i la vergonya ens prohibeix viure-els!
La vergonya e´s natural en aquestes situacions, tots tots en sentim, no té res a veure amb tenir la autoestima alta o baixa, és més una qüestió d'acceptar que sentim vergonya i que a l'hora nosaltres la podem deixar tancada a un calaix i sortir a arriscar-nos per allò qjue volem !!
Semrpe hi ha coses a aprendre tan si surt bé com si no, si sempre t'atures no avançaras.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat