CONVERSA DIFICIL!
Fa uns anys que vaig coneixer a un noi que vivia fora de cerdanya, tots dos vam sentir algu l'un per l'altre al moment. Per motius diversos vem deixar de parlar i ara despres de un parell d'anys m'ha tornat a obrir. Ara estem com al principi, sense molt be de que parlar i a distancia. No se que fer perque no s'aburreixi de mi. Ajuda!
InterPersonal

Hola janaa23!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot dir-te que en una relació els dos tenen la mateixa feina. No ets tu només la que s'ha d'esforçar. Ell també. SI un dia tu no tens tema, deixa que sigui ell. Dóna també espai a la relació perquè a pco a poc vagin surtin temes i ganes de parlar.
Les coses apoc a poc sempre funcionen millor! Aneu parlant a poc a poc d'interessos dels dos, de coses que penseu...etc.
Deixa també que ell et demostri les ganes de parlar amb tu, no siguis només tu al que porti la iniciativa i els tems! Per a què vagi bé els dos hi heu de posar ganes. NO ho has de controlar tot tu!
Disfruta i a poc a poc encara es disfruta més!
ELi Aulet www.interpersonal.cat