Regla
Hola tinc 14 anys i encara no m'ha vingut la regla :(. Em sento molt extranya perquè a totes les meves amigues ja li ha vingut i a mi no. M'apareix com un "moc blanc" tots els dies i no sé perquè ni que és. Gasto una 80 de pit i no tinc pèls a les aixelles. Ho trobo molt extrany per l' edat que tinc. Ajuda si us plau!!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que als 14 anys tampoc és tan raro no tenir la regla! T'estàs comparant amb les noies que ja la tenen, però segur que hi ha més noies que els passa igual que a tu!
Cada persona té un ritme diferent de creixement, i tu encara no has fet tots els canvis. Aquest "moc blanc" és el fluxe vaginal, que actua com un antibiótic natural per la vagina i sol ser una senyal que la regla no trigarà en venir.
Si passa el temps i continues amoinada, per què no ho parles amb algun adult de confiança? Potser et quedes més tranquil.la si vas al metge i preguntes, però recorda que no vas pas tard amb 14 anys!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat