Oblidar..
He estat 3 mesos amb un noi, era el noi perfecte per mi, hem feia somriure molt i era molt feliç amb ell, pero fa dues setmanes hem va deixar per celos del meu millor amic, per por a enamorar-se i passar-ho malament i perque hi havia persones inventant coses i hem va deixar. No puc parar de plorar i de pensar en ell, tampoc tinc gana últimament i no soporto veure'l amb noies, el trobo a faltar i no se com oblidar-me d'ell, ajuda!
InterPersonal

Hola Mar28! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que aquests dies sentis aquesta tristesa i el trobis a faltar. És molt natural aquesta reacció. Se que no t'agrada, però tots ens sentim així quan ens han deixat.
Doncs per oblidar-te d'ell la clau està ( i ho dic molt en sèrio en la teva situació) en que a la llista de coses "perfectes" d'ell, també hi afegeixis les coses que no són tan perfectes . Per exemple, la por que té d'estimar, la importància qeu dóna al que diuen els altres ( t'ha deixat per coses que deien els altres i que tu sents que no és cert), que no és capaç de confiar en tu, que d'un dia per altre està amb altres noies, etc....
A vegades veure realment als altres tal com són ens ajuda a tocar de peus a terra i a tornar-nos més valents davant dels mals moments!!!
Fés coses que t'agradin i busca cada dia una cosa per estar contenta, per petita que sigui i ni que sigui un cop al dia.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat