Problemes
Hola adolescents.cat
Resulta que hem mola una tia de la meva clase, parlem molt i tal, com cada dia per wasap des de fa ja 2 o 3 anys, però de ben segur que se que no li agrado.
Ho se perque som tan amics i parlem tant que m'ho explica tot, absolutament tot. Hi ha un tio que li agrada i fins ara només m'ho explicaba però ara hem demana consell. Jo li he dit fins ara que sortis amb ell, que no tingues por, pero esque no aguanto mes, hem fa mal dir-li això, però al mateix temps vull conservar la seva amistat encara i que sigui imposible sortir amb ella. Que faig? Gràcies
InterPersonal

Hola Draque! sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs no m'estranya que et faci mal! Deu ni do! t'has posat a la "friendzone". Això vol dir que estàs tractant-la com una amiga i conseqüentment, ella també ho fa amb tu.
Jo et diria que has de fer el pas de dir-li que tens la sensació de que t'està agradant i que seguir sentint tot el que t'explica et fa mal. Se que e´s un pas que s'ha de fer amb molta valentia, però ets molt capaç de fer-ho! Donar aquests passos a tots se'ns posa bé!!
Si segueixes en aquesta posició i les coses no canvien serà difícil aconseguir alguna cosa més!
Ànims i endavant!
ELi Aulet www.interpersonal.cat