1er cop -Consells- ?¿
Hola adolescents !!
Aviam, resulta que dintre de poquet s'acosta l'estiu i ens veurem amb el meu novio i doncs em estat molt de temps parlan sobre si ho fariem o no. per mi seria el primer cop pero per ell no i doncs al ser el primer cop volia una mica d'ajuda sobre el tema en plan que fer quan estas amb ell, com començar, en quina posició hauria d'estar... son moltes les preguntes que tinc pero si em podrieu donar un cop de ma em seria util.
se que diuen que son moments en els que t'has de deixar emportar pero per part estic nerviosa perq no se com començar i tinc por de que algo surti malamen... estic una mica perdudeta jeje
una abraçada adolescents m'encanten els consells que feu <3 <3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per les teves paraules, ens animen molt a seguir treballant i ajudant-vos en els vostres dubtes!
Abans de tot dir-te que és normal que no sàpigues què fer ni com actuar ni quina postura ni res, bastant tens amb els nervis que suposa la "primera vegada", per tant, no t'amoïnis i menys si per ell no és la seva primera vegada, serà la seva primera vegada amb tu i serà especial per ell, però com a mínim les preguntes que et fas tu ara ell no se les deu fer, per tant, deixa que ell t'ajudi a sentir-te còmode. La millor postura? No n'hi ha una de millor o de pitjor, la millor serà aquella amb la que tu t’imaginis més còmode i tranquil·la (potser tu sota i ell a sobre, o ell a sota i tu sobre...) però no pretenguis saber-ho tot, no naixem apresos i hem d'aprendre i conèixer què ens agrada i què no.
D'altra banda, està molt bé que hagueu parlat de fer-ho però si tu encara no ho vols fer, ell ha de respectar que encara no vulguis endinsar-te en el món de la sexualitat en parella. Per tant, valora bé i sense pressions, si vols fer-ho o no.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat