molt preucupada
el meu germa juga molt al ordinador les seves notes han baixat, esta molt mes agresiu i a deixat de fer esport suposu que tot es per la seva adicció a l'ordinador estic super preucupada no se que fer perque es el meu germa gran i ell a esat sempre per ajudarme i ara es el meu moment per tornarli pero no se que fer sispalua ajudam.
gracies
InterPersonal

Hola Pinky promise!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança!
El teu germà ha d'estar orgullós d'una germana petita com tu, que es preocupa per ell i vol ajudar-lo. En aquest cas, el millor que pots fer per donar-li un cop de mà és comentar la situació amb un adult de confiança, els teus pares per exemple, ja que ells com a adults podran oferir-li l'ajuda que probablement necessita i portar-lo a un especialista si es considera oportú. Pensa que potser el teu germà no és conscient del problema que té i no entendrà que ho hagis comentat a un adult de confiança, però si el vols ajudar és la millor opció.
Una abraçada i molts ànims!
Mariona Busto
www.consultajove.cat