QUIN FASTIC (╯︵╰,)
Ma mare sempre m'oculta coses i quan li dic que ho se m'ho nega tot. Avui me llevat aviat ja que la meva mare estava parlant per telefon bastant alt. He escoltat "Ya, pero se rompió, bueno, yo creo que el ginecólogo será bastante seguro, podriamos ver si (nombre de una amiga) lo quiere" soc filla unica i sempre he volgut un germà, pero els meus pares no volen i ma mare te una enfermetat que podria heredat el meu futur germà, potser no està embarassada ja que encara ha d'anar al ginecoleg a comprobar-ho però em dona rabia que digui de donar el fill a la mare de la meva ex-millor amiga ja que ella sempre ha volgut un germà pero ella també ha conseguit moltes coses que jo no tinc i a més no podria viure anan't a casa de ella que es la meva veina i veure al meu germà i fer com si res. No podria escoltar dir a la meva ex-millor amiga que el meu germà es el seu germà...
Pero els pares d'aquesta nena sempre han intentat twnir un fill y no han pogut i ma mare quan ho va dir va ser seriosament. A sobre soc totalment incapaç de parlar amb ma mare i dir-li perfi qur sempre he volgut tenir un germà i que vaig escoltar la conversació. Estic feta merda
InterPersonal

Hola Liveandlove!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Intepersonal. Gràcies per la confiança!
Realment ha de ser molt dur escoltar la conversa que vas sentir, però, de totes maneres, a vegades al sentir només una part de la conversa traiem conclusions equivocades que s'allunyen molt de la realitat. Nosaltres et recomanem que parlis amb la teva mare, encara que et sembli impossible, és l'única manera que tens per sortir de dubtes i confirmar si el que vas sentir és correcte. Pensa que estàs anticipant una cosa que encara no ha passat i que tampoc saps del cert que sigui així. Per tant, busca un moment de tranquil·litat on pugueu conversar amb calma i li exposes les teves preocupacions. T'ajudarà!
Una abraçada i ànims bonica!
Mariona Busto
www.consultajove.cat