QUINA MERDA!
Bé, a mi em va agradar un noi, i anteriorment jo lo vaig agradar en ell, però amb el temps es va oblidar de mi i jo no sabia que li agradava llavors,bé el cas es que fa dies que em pensava que em tornava a agradar, però per si de cas, no li vaig comentar res a ningú ni a la meva millor amiga. Ella em va dir que li agradava aquest noi, i al parlar amb el noi em va dir que estava colat per ella, la meva millor amiga!! Es pot tenir tan mala sort?!?! Bé la meva amiga em va preguntar si jo sentia alguna cosa per ell encara i li vaig dir que no, perquè si ells dos s'agraden han de estar junts, i per molt que ho passi malament, no vull que la meva millor amiga ho passi malament i no pugui estar amb el noi que li agrada. Què faig? M'hen oblido d'ell? Ja u e probat duran un temps va funcionar..però ara torno.. Li dic a ella?Sé que probablement voldrà tallar ab ell per no fer-me mal.. però.. PFFF URGENT AJUDEU-ME SIUSPLAU
InterPersonal

Hola Carleta!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Malauradament això que expliques passa moltes vegades. No podem controlar de qui s'enamora la gent, i a vegades dóna la casualitat de que a la nostra millor amiga li agrada el mateix noi que a nosaltres. Si tots dos s'agraden és just que puguin iniciar una relació, i tu com a amiga de tots dos ho has de respectar. Entenem com ets sents, i que no és gens fàcil portar aquesta situació, però valora què hi treus dient-li a la teva amiga el que sents. Et pot ajudar posar-te en el seu lloc i pensa que t'agradaria que fes ella si estigués en la teva situació.
Una abraçada i molts ànims!
Mariona Busto
www.consultajove.cat