SOC TIMIDA I ELL NO
M'agrada un noi. No es molt guapo ni esta bo, pero m'agrada la seva forma de ser. No es de tenir novies, sino de liarse i sempre lliga amb totes les noies maques, sense contar que siguin primes, baixes, grases etc. Va a la meva classe i una amiga meva es la seva millor amiga. Hem va explicar que ell no te novia perquè no sap, perquè quan te li fa les banyes i quan no lliga amb totes. Jo sòc molt tímida per sortir amb gent ja que sempre hem critiquen i tinc por de que hem burchin. Sempre surtu amb la meva cosina ja que som com germanes (discutim sempre pero a la vegada tenim molta confiança) així que un dia em vaig trobar a aquest noi mentres anava amb ella i ens vam saludar, es molt atrevit així que hem va picar l'ullet. Uns deu minuts mes tard ens el vam trobar un altre cop i em va dir "eres una gafe eh" es va riure... Jo vaig contestar el primer que s'em va pasar pel cap " el gafe serás tu" i em vaig riure, em va picar l'ull de nou i ens vam allunyar. No se com fer-li saber que m'agrada si em costa tant parlar amb ell i mai atrec la seva atenció. Els cops que he estatt amb ell hem discutit bastant i m'he adonat de que ell te baixa autoestima i per alguna extranya raó ho demostra fent el contrari que jo: tirant la canya.
Com puc fer per parlar més amb aquest tipus de gent?
InterPersonal

Hola Linveandlove!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Nosaltres et recomanem que vagis a poc a poc. Estaria bé que us coneguéssiu una mica més, pots aprofitar que la teva amiga és la seva millor amiga, això et facilita molt les coses. Interessa't per ell, per les seves aficions i vés descobrint com és realment, ja que l'aparença que donem a vegades s'allunya de la realitat. Si guanyeu en confiança mútua, i us convertiu en amics, aniràs veient la manera de fer-li saber els teus sentiments, i qui sap, potser ell també et correspon. No tinguis pressa i comença a establir una amistat amb ell, a veure què passa. Molta sort! :)
Fa un temps Adolescents.cat publicava aquests consells per fer-li saber a un noi que t'agrada, potser et serveixen:
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
www.consultajove.cat