NECESSITO AJUDA SI US PLAU! (08*)
Hola,
el cas és que ho he fet amb la meva parella, però al introduir la polla m'ha fet mal al primer instant, i després es suposa que ja no ha de fer tant mal, però seguia fent molt mal. I ara, unes hores després de tenir relacions, em continua fent mal.
Abans de fer sexe m'he mirat el himen (sé que pot quedar algo estrany dir això, però bueno...) i es veia com estava sencer i intacte, i després de fer-ho està igual. Sé que alguns són més elàstics que altres però, crec que la polla no ha entrat bé del tot. Però es que em feia mal si la posava més a dins.
Què faig? Vull disfrutar del sexe, però amb el mal...és impossible. Feiem servir condons, i estava relaxada, tot i així provant moltes posicions, no entrava del tot i feia mal. És degut a algo més greu? O a la pròxima tot serà diferent?
Si continua fent-me mal què faig? És que no puc dir-li a ma mare, perquè tinc 15 anys
Moltes gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si introduir el penis feia mal i seguíeu insistint és possible que hagueu fet alguna ferideta a la teva vagina, quan sentim dolor, hem de parar, ja que sinó el nostre cos entendrà que això provoca dolor i ho rebutjarà.
Per a que la penetració no faci mal, el que has de procurar és estan ben excitada i ben lubricada per a permetre la penetració, si no es donen les dues coses juntes, probablement seguirà fent mal.
D'altra banda si tens l'himen intacte pot ser que el teu sigui rígid, si segueix fent mal, el millor és vagis a un ginecòleg o a un especialista el fisioteràpia del sòl pelvià per a que avaluï si tot està bé o si hi ha quelcom que pot estar interferint.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat