CRITS SILENCIOSOS. ajuda.
Hola...
La meva vida és una merda.
Tots els dies són dolents, però no estic lo suficientment malament com perquè se n'adoni ningú o com perquè donin la suficient atenció.
La meva desgràcia va començar als 12 anys, on no sé perquè vaig començar la eso que no deia res.Va continuar amb bulling 4 anys. I durant aquest temps les coses no han millorat. Era i sóc molt insegura. Depenc bastant dels meus pares. Tot i que només fem que discutir (el meu pare em maltracta psicològicament). No tinc amics. M'odio i em faig fàstic en tots els sentits possibles. No veig cap qualitat en mi i sé que no en tinc. Passo gairebé tot el dia a l'habitació, quan hi han festes.
Saps el que és viure perquè és com una obligació? on tots els dies són iguals, on els dies mai s'acaben, on ningú t'entén. No puc explicar moltes coses perquè tinc 20 anys i són moltes coses que m'han passat, no us ho puc explicar tot, però creieu-me quan us dic que visc en un pou sense sortida negre constantment i que mai surto d'allà. Però mai és el suficient fosc com perquè ningú se'n doni compte, com perquè caigui en depressió, o en tca, o en qualsevol trastorn... no és que vulgui tenir aquestes coses, tan sols, és que preferiria tenir un nom a lo que em passa.
Vaig al psicòleg, però un cop al mes (potser és pq no pago, però potser és pq no estic lo suficient malament) tot i que em tallo, m'he provocat el vòmit, tinc una por terrible a engreixar,tinc símptomes de totes les coses, o de moltes, però suposo que no és lo suficient com perquè tingui res.
Què representa que tinc que fer? perquè estic desesperada i no entenc a la vida.
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per la confiança i explicar-nos la teva situació. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Quan passem per una mala temporada, la majoria o tots els àmbits de la nostra vida acaben tenyits d'una atmosfera negativa i pessimista, que fa difícil veure o trobar allò que sí que funciona.
Primer de tot et diré que parlis amb el teu psicòleg i li expliquis tot el que ens has explicat a nosaltres. Si vols fins i tot pots donar-li una còpia de la consulta. Fes-li saber tot el que et preocupa, tot el que fas i sobretot, com et sents. Demana-li quin és el motiu pel qual només et veu un cop al mes (així tindràs l'explicació i no estaràs fent hipòtesis).
En segon lloc, has de deixar de maltractar-te d'aquesta manera. El teu cos t'acompanyarà tota la vida, així que millor que estigui en bones condicions, no creus? Procura dedicar un parell de cops a la setmana a analitzar el teu cos i cuidar-lo. Posa't crema hidratant a tot el cos, que sigui un petit ritual per tu i busca quines parts del teu cos t'agraden (ni que sigui una pestanya!)
No podem canviar-ho tot d'un dia per l'altre, però sí fer petits canvis en cada aspecte. Veuràs com mica en mica aniràs millor ;)
Una abraçada
www.consultajove.cat