Amistat!!
Bones, el problema que tinc es que aquest estiu 2014 m'he barallat amb la meva millor amiga de la infància, i em vaig fer molt amiga de dues nenes del meu poble, tot anava molt bé però al comença al institut em vaig començar a parla amb la meva millor amiga de la infància, i les dues amigues meves aquelles quant els i deia algu sobre ella em deien "t'has contaminat" "no ens parlis per que has parlat amb ella" i tot això. Actualment m'he vaig perdonar amb la meva millor amiga i quant els hi vaig dir, van començar a dir que elles també s'hi parlaven i no se que, però a mi ellas em deien que era la "rarita" del grup per parla amb ella però ellas també si parlaven però no ho deien. Ames aquestes dos nenes se'n enrriuen de mi, de las meves notes, (no em van molt bé els estudis..) no se que fer!! Ajuda sisplaau!
InterPersonal

Hola Anonima30!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ningú, sota cap circumstància, es pot riure de tu ni fer-te sentir malament. El que nosaltres et recomanem és que parlis amb aquestes dues amigues, pots fer-ho per separat o de forma conjunta, com tu et sentis més còmoda. Exposa com et sents i qüestiona quin problema hi ha en que tinguis més amistats a part d'elles dues, no ha de ser incompatible que puguis ser amiga de totes tres. Si elles no entren en raó o no volen entendre-ho i segueixen faltant-te al respecte, rient-se de tu i de les teves notes, potser és que no et convenen, no creus? Fes-te respectar, ningú és més que tu!
Una abarçada ben forta!
Mariona Busto
www.consultajove.cat