No e sortit mai amb ningú.
Hola,
el problema que tinc es que no e sortit mai amb ningú, ni me liat mai en ninguna festa major, en ningun carnaval, mai me liat. Em sento rara a la classe per que casi tota u a surit amb algun u s'ha liat, encanvi jo no. Sóc rara per això???
Ajuda siusplau!!!!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Carlota Portabella psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança i per utilitzar el consultori!
Tal com ha comentat la nostra companya Mariona Busto en una consulta que ha fet una adolescent, dir-te que hi ha un munt d'adolescents que amb 15, 16 i 17 anys no s'han embolicat mai amb ningú, i no passa absolutament res, així que tranquil·la. Com hem dit moltíssimes vegades no hi ha una edat marcada en la qual ens hem de liar. A cada persona li arriba el seu moment i és important que quan arribi estiguis segura que vols fer-ho i que la persona qui estàs compartint aquest moment sigui la que tu realment vols.
La pressió social sabem que juga un paper molt important i que a vegades ens pot fer sentir fora de lloc, però pensa que ets molt jove, i a vegades sembla que tot ho hàgim de fer com més aviat millor per no quedar-nos enrere, però t'assegurem que hi ha temps per tot i que no et quedes enrere. Quan arribi el teu moment l'has de gaudir al màxim sense pensar en els altres, ja que aquell serà el teu moment tinguis l'edat que tinguis.
Una abraçada!!
www.consultajove.cat