urgent
bones, normalment mentic relacions sexuals amb el meu novio dos cop a la setmana mes o menys i aquesta utlima no n'he mentingut fins ahir, la regla em va venir el mes pasat amb normalitat però cal dir que sempre o casi sempre tinc un petit retras o adelantement, em tindria que haver vingut aquest mes que acabem de deixar aproximadaemnt el 27/28 i encara no m ha vingut sempre que ho fem primer començem sense però mai ejecula dins meu sempre ho acabaem amb preservatiu ser que el semen que es despren al princpi tambe es perillos pero no tan com l altre es aixi? em notu molt mal d'ovari com sempre pero sempre tinc aquesta por al cos, em podrieu dir algu per que em quedes mes tranquila sense que em diguis que vagi a una farmacia i em fagi el test per que aixo es el que vull evitar per aqui internte hi ha moltes proves caseres i n he fet una m ha sortit que ho estava pero sinserament no em refiu gaire d aquestes coses...
merci
IESP

Hola Noieta12!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per escriure'ns!
Sempre que es mantenen relacions sexuals sense preservatiu hi ha risc d'embaràs, i no només això, sinó que també us exposeu a contraure alguna infecció de transmissió sexual.
Malauradament l'única manera que tenim per saber si estem embarassades és fer-nos un test d'embaràs o bé anant al metge per confirmar-ho.
Esperem que a dia d'avui ja t'hagi vingut la regla, i per properes vegades ja sabeu quin és el camí més correcte per tal d'evitar problemes i mals de cap. Per últim, et recomanem que si ja has començat a mantenir relacions sexuals i a més tens aquestes irregularitats menstruals, que vagis al ginecòleg per una revisió.
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
www.consultajove.cat