Cutt1ng
Fa dos mesos vaig començar a tallar-me i aixó s'ha convertit en una adicció. Estic tot el dia esperant fins al moment de tallar-me.
Es més, quan ho faig sento una gran satisfacció, sento la meva pell freda i mullada i em sento lliure més viva que mai.
El moment de tallar-me m'allunya de tot, deixo de pensar en les coses dolentes que m'han passart durant el dia i per sort el compàs es torna el meu millor amic durant uns minuts.
Voldria parar-ho però es una tentació que no sé com frenar perque em satisfà però em perjudica..
sos
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
El primer que et demano és que paris de fer-te mal! Com tu dius, és possible que durant uns minuts et sentis una mica més alleugerida, però quan dura aquest efecte? Realment et sents bé quan acabes de fer-ho? Els problemes han desaparegut o continuen allà?
Et faré un petit apunt: el teu cos és responsabilitat teva. T'acompanyarà al llarg de la teva vida, no el maltractis d'aquesta manera!
Hi ha altres maneres de desfogar-se que són molt més satisfactòries com poden ser plorar, escriure o pintar. Són vies que et permetran exposar allò que sents i buidar tot el malestar, però no et faràs mal. Jo no puc dir-te quina és la millor manera, cadascú ha de trobar la forma de gestionar aquest malestar. Prova durant uns dies a escriure un petit diari i no paris fins que t'hagin passat les ganes de tallar-te. Veuràs com t'ajuda.
Una abraçada
www.consultajove.cat