Ninyata... Aish.
Hola, adolescents! Tinc un petit gran problema... Porto des del Nadal sortint amb un noi força més gran que jo, en té 24 i d'aquí res 25, jo en tinc 16 i fins l'estiu no faig els 17. És súper mono amb mi, m'encanta, em cuida, és molt intel·ligent i... està boníssim!El problema està en que porto unes setmanes pessadeta demanant-li que ho fem (sóc verge) i ell no para de dir-me que no fins que no compleixi els 18. Ho veig taaaaaant estúpid... Em va explicar que a la seva primera experiència sexual els dos eren verges i la noia va patir molt, però, joder, no és el mateix cas... He intentat de tot per fer-ho, l'altre dia estavem al sofà de casa seva, sols, liant-nos i quan es va empalmar no va deixar-me ni fer-li una paja. Mireu... Jo necessito sexe, no vull quedar com una sortida, però és que no puc esperar un any i mig... I sabent com són els tios... (Per molt madur que sigui) no m'entra al cap que ell pugui esperar tant sense cap problema. No sé... Em dona per pensar que sóc jo que no l'excito o que té a una altre tia per follar-se-la quan vulgui...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És normal que et facis càbales per donar una explicació a una actitud que no entens, però si ho mirem amb una mica de distància, l'única cosa que has d'entendre és que ell ha pres una decisió... no fer-ho encara, i ho has de respectar. Imagina't si la situació fos al revés, una noia que encara no vol tenir relacions sexuals i un noi que sí, li diríem que ho ha de respectar, oi? Doncs, exactament igual en el vostre cas.
Hauràs de tenir paciència o explicar-li que t'agradaria començar a tenir relacions sexuals (masturbació, carícies, etc...) però sense penetració (ja que ell ha decidit que encara no vol fer-ho). Podeu conèixer el cos de l'altre sense necessitat de tenir penetració.
Així que intenta parlar-ho amb ell i comenta-li que respectes el seu "encara no" però que t'agradaria començar a descobrir la sexualitat en parella amb ell però sense penetració.
Parleu-ho i veureu com arribeu a algun punt en comú.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat