No se que em passa
Hola, tinc 16 anys i ja he practicat varies vegades sexe. Però quan acabo d'ejacular al cap d'uns minuts la meva novia i jo no podem continuar perque m'entren ganes de pijar ( pijo de veritat) sempre em passa, a que es degut??
Elena Crespi

Hola JP91! doncs el que et passa és que quan perds l'erecció i tot torna al seu lloc, senzillament, has d'orinar. No hi ha cap mena de problema. No sé si normalment tens relacions sexuals quan has begut molt líquid o quan portes molta estona sense anar al lavabo. Però haver de fer pipí després de tenir relacions sexuals és molt normal. Mentre tens erecció, el conducte de l'orina queda tapat i no pots fer pipí mentre estàs excitat, però quan lexcitació baixa (i perds erecció) el cos torna a funcionar normal i això pot fer que hagis d'anar al lavabo. No et preocupis! Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - @Tarongesenceres