que faigg???
tinc un problema...a mi m'agrada un nen, que s'assente al meu davant, i a classe de plastica al meu costat, pero quan li vull didr algo em posso nerviosa i no se que dirli. li dic que m'agrada o no
?? no se que fer. AJUDAAA SUISPLAUUU
InterPersonal

Bon dia Laura,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Entenem que et faci vergonya dir-li el que sents, és normal que passi això quan ens agrada una persona. De vegades, però, no tenim una altra opció que enfrontar-nos a la vergonya i llençar-nos.
Com diem moltes vegades, en aquestes situacions hem de posar en una balança: enfrontar-nos a la vergonya i parlar amb ell, encara que la seva resposta pugui no ser la que ens agradaria, o no fer res, i quedar-nos sempre amb el dubte de què pensa l'altra persona.
Si decideixes dir-li però et fa molta vergonya i no li vols fer-ho cara a cara (tot i que si ens atrevim, sempre és la manera més clara), pots intentar fer-ho per altres vies, xarxes socials, a través d'algun amic en comú que pugui ajudar-te, etc!!
Una abraçada!
www.consultajove.cat