El meu noi no consegueix arribar..
Hola necesito ajuda... Fa uns mesos que estic amb un noi i l'altre vam decidir fer-ho. Quan ja portavem uns minuts em va dir que ell mai havia ejaculat dins del preservatiu en l'acte sexual i aixo em va deixar una mica malament... Siusplau, podrieu dirme si hi ha alguna manera de solucionar aixo? Gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La pregunta que ens sorgeix llegint la teva consulta és: si es masturba ell sol pot ejacular? I si es masturba amb preservatiu pot ejacular?
Si la resposta és "sí", i pot ejacular quan es masturba, potser el que li passa en la penetració és que està més pendent de fer-ho bé, que tu gaudeixis, i no està pendent de passar-ho bé ell i gaudir del moment!
Si la resposta és "no", i no pot ejacular quan es masturba, el que li recomanaríem és que depèn de l'edat potser encara no produeix semen, i si sí que ha expulsat semen en algun moment però quan hi ha estimulació sexual, no pot, el que hauria de fer és visitar-se amb el metge.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat