no se si soc jo
hola, no se que em passa que un dia tinc molta gana i pot ser puc pasar una setmana sense poder veure el menjar! o alguns cop em pasa que tinc gana i quan veig una cosa que no m'agrada se me pasa tota la gana....no se si es molt normal :( i estic una mica preocupada
Sara Bujalance

Hola! Tots tenim èpoques en les que tenim més gana i èpoques en les que en tenim menys. Quan estem malats de la panxa, per exemple, és habitual perdre una mica la gana. Durant l'adolescència és normal que tinguis moments de tenir molta gana i altres en els que no en tens tanta, però si tu observes que això que t'està passant amb la gana no t'havia passat mai i no marxa, és convenient que vagis al teu metge i li expliquis per assegurar-te de que no et passa res com, per exemple, un virus gastrointestinal o quelcom similar. Un petó molt gran!!