no sento res
estic super preocupada..:(
quan em masturbo no sento res de res : sempre dieu que se sent molt més plaer al estimolar el clítoris pues en el meu cas no es així ja que directament no sento res de res es com si em toques la cama per exemple i al introduir els dits tampoc :(
perquèe?????!!!!!
es normal???
esque tothom parla de que sent plaer i això i jo no sento res ...
em podrieu dir altres maneres per sentir plaer siusplau???:(
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
En què penses mentre et masturbes? És important que la teva ment estigui connectada amb el que estàs fent, fantasies o pensaments que t'ajudin a excitar-se. No et centris únicament en els teus genitals, descobreix quines altres parts del teu cos t'exciten! Vés a poc a poc, amb tranquil·litat i concentra't en gaudir. Recorda que la zona més erògena de les noies està a la part externa de la vagina, el clítoris només serveix per experimentar sensacions agradables, però no a totes les noies els agrada l'estimulació directa d'aquest i prefereixen acaronar-lo pels costats, per exemple. No tinguis pressa, és un procés que requereix entrenament i has d'anar veient i descobrint, de mica en mica, què t'agrada a tu i de quina manera.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
www.consultajove.cat