masturbacio
Bones, fa un temps que hem masturbó pero no sento plaer si hem toco el clítoris. Ho he probar amb el xorro de la ducha i tampoc i no se amb que fer-ho. No tinc edat per comprarme un vibrador i tampoco hem serveix el canto de la taula.
Ara FA poc m'he introduit un dit pero no m'hi caben mes....
Gracies
IESP

Hola Mgarcia!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per escriure'ns!
Com saps, el clítoris és una de les zones més erògenes de les noies, però també has de saber que el clítoris no és com un botó màgic que només tocar-lo et fa tremolar de plaer. Pren-t'ho amb calma i vés descobrint quines parts del teu cos són més sensibles i t'exciten més. No tinguis pressa, ja que requereix el seu temps i una mica d'entrenament. Intenta no anar directament i ràpidament a tocar el clítoris. Explora tot el teu cos! És important també que la teva ment estigui connectada amb el que estàs fent, en fantasies i pensament que t'ajudin a excitar-te!
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat