Ajuda.
Hola,ahir el meu novio i jo ho vam fer, vam tindre problemes amb el preservatiu, aixi que hi vam fer sense, i se que no hauria d'haver fet, és un acte inmadur. Al moment de l'ejaculació ell la va retirar, però despres ens vam quedar preucupats per si hauria quedat algo dintre. Creus que hauria de pendre la pastilla? si és aixi creus que la meva mare sen pot arribar a enterar pels efectes secundaris? Ajuda'm siusplau tinc molta por!
Elena Crespi

Hola Liada, com estàs?
Tenim tantes consultes que no hem arribat a temps a respondre't però crec que és important dir-te alguna cosa per a properes vegades.
És imprescindible que utilitzeu el preservatiu quan el penis i la vagina s'acostin i quan hi hagi penetració, no només per evitar un embaràs no desitjat sinó també per evitar una infecció de transmissió sexual.
Si vas a prendre't la pastilla del dia després, en principi, la teva mare no hauria de saber-ho ja que si vas a la tarda jove del teu CAP, hi ha confidencialitat. Però el més important és que només l'utilitzis quan hi ha una emergència i has d'intentar evitar les situacions d'aquest tipus.
Els efectes secundaris poden aparèixer però ta mare no necessàriament ha de saber que són per això.
Utilitza preservatiu!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com