Pesu molt!!!
Hola!!! Tinc 13 anys i peso 70 kg!! No estic molt gorda pero si que tinc una mica de grassa sobrant... Faig esport 3 dies a la setmana. EL meu objectiu és posarme en forma perquè a lestiu suu moltissim al minim esforç. m'agradaria que em diguéssiu aliments per no engreixar mes i posarme en forma
Gracies!!!!!!!
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, com ja fas tu. Els aliments com els dolços, xuxes, embotits, cocacoles, etc. els podem menjar tranquil.lament de tant en tant, però cada dia no ens convé menjar-los. A part de tot això, recorda que el pes també depèn d'un factor genètic, el que sovint anomenem "constitució", i aquest factor genètic ni el triem ni el podem canviar, per això sempre diem que és molt important acceptar-nos tal i com som, perquè hi ha coses de nosaltres que no podem canviar, com la constitució. Així que ja saps, menja de tot, equilibrat, continua fent esport i sigues feliç tal i com ets! Un petó molt gran!! PD: Si alguna vegada creguessis que el teu pes no és correcte tot i fer un hàbit alimentari correcte, pots parlar amb el teu metge per a que t'orienti. Molts petons!!