El meu pes
Estic molt preocupada perquè me engreixat bastant en poc temps, però no puc aprimarme, i menjo bastant sa i faig una mica d'esport i tal, però no hi ha manera d'aprimarme. Tinc 13 anys, medeixo 1'65 i peso uns 53 kilos.. Que puc fer? Maneres rapides d'aprimar-meee siusplau!!
Sara Bujalance

Hola Sindanina! El teu pes és correcte per l'alçada que tens, no t'has d'amoïnar perquè estàs molt bé! Si has engreixat últimament és perquè estàs creixent i és el més normal del món, si no engreixessis voldria dir que no estàs creixent i que tindries sempre l'aspecte d'algú de 13 anys! A part d'això, el millor que pots fer per mantenir un pes correcte, com el que ja tens, és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport habitualment. Aquesta és la única manera de mantenir el pes, i funciona si som constants i ho fem com a hàbits. No hi ha cap fórmula per aprimar ràpidament, i si algú ho aconsegueix el més probable és que torni a guanyar el que ha perdut tan ràpid com ho havia perdut, perquè el cos no admet guanys o pèrdues de pes ràpides. Un petó molt gran!!