SEXE
Estic coneixent a un noi i ja ho hem fet varies vegades, pero cuan ho estem fent i canviem de postura li baixa molt rapid i desprès costa molt de que torni a entrar i no sé que fer perque no li baixi. És culpa meva?
IESP

Hola Nu11!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
No és culpa de ningú: aquesta pèrdua d'erecció es pot deure a moltes coses, sobretot als nervis. Quan un noi té ansietat, por o nervis per voler quedar bé, pot passar-li això (és com si el penis avisés que alguna cosa falla).
Culturalment se li dóna massa importància a l'erecció, i sembla com si el penis hagués d'estar sempre molt rígid i "a punt", però això no és cert: durant una relació sexual, es pot perdre una mica l'erecció i que després torni a pujar!
Potser estaria bé que en pugueu parlar tranquil.lament, i deixar de pressionar al penis com si fos l'únic òrgan important! Teniu més cos per tocar, de manera que si baixa, us centreu en una altra pràctica sexual o en una altra part del cos, i el penis ja tornarà a entrar en erecció :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat