dubtess
Hola!! Fa un mes i mig que estic amb un noi que és dos anys mes gran que jo, ell te 16 i jo 14. El cas és que jo vull probar de fer algo més que liar-nos, com per exemple la masturbació, ell esta completament disposat també, però el problema es que jo quan em masturbo no em caben dos dits sensers, i nomes em cap un, saveu alguna cosa que pugui fer perque el forat de la vagina es dilati una mica més??
L'altra dubte és que jo encara no tinc els pits del tot desenvolupats i encara tenen forma punxeguda, i em fa moltissima vergonya que ell mels vegi, alguna solució perque pugi despullarme tranquilament sense cap preucupació???
Moltes gràcies!
IESP

Hola Dana01!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Et responc:
1. Recorda que per dur a terme a masturbació femenina NO cal introduir dits a la vagina... El plaer de les noies està fora, sobretot al clítoris. Aquest és l'òrgan més erogen de les noies i si s'estimula bé (coma cada noia li agradi), és més fàcil arribar a l'orgasme. Per introduir un o dos dits a la vagina, és necessari que la noia estigui abans EXCITADA, ja que sinó la musculatura estarà tensa i pot fer mal (o tenir la sensació que no entren)
2. L'únic truc és recordar que tu li agrades tal i com ets! no hi ha res més atractiu que una persona segura de sí mateixa :)
Ah, i recorda que no cal que facis res que tu no vulguis: has d'anar al teu ritme, no adaptar-te a ell perquè sigui més gran (segur que quan ell tenia 14 anys pensava una mica diferents o tenia altres dubtes)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat