URGENT
Hola,tinc un problema... doncs que tinc un llavi de la vulva més gran que l'altre, i el meu novio m'ha dit que em vol fer dits i a mi em fa vergonya per això.
Gràcies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que és completament normal tenir un llavi diferent a l'altre! Les persones no som 100% simètriques, i la banda esquerra i dreta poden ser bastant diferents (també ens passa amb els peus, els ulls...)
Ah, i respecte al sexe, recorda que només has de fer allò que realment et vingui de gust, d'acord? Sinó no serà pas divertit! Per sentir plaer, una persona ha d'estar d'acord i tenir confiança amb l'altre, per tal de poder-ne parlar amb tranquil·litat. Si creus que encara no és el moment, espera't un temps! :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat