ajudaa sisplau:(
Hola, tinc 18 anys i porto mes d'un any amb el meu novio, ens estimem moltisim, ell mho demostra. El que pasa es que avui, ell m'estava ensenyant una cosa al seu movil, i sense voler ha posat l'historial, i he vist que ha buscat fotos de noies despullades, portem 2 setmanes sense fer RES DE RES, i jo crec que es per aixo, que ell ha buscat aquestes fotos per "tocar-se" perque porta dues setmanes sense que jo li toqui, creieu que aixo es important o dolent per la relacio?:( que miri aquestes fotos significa que m'es infidel? m'he quedat una mica de pedra, jo he fet com si no hagues vist res, per no incomodarlo, sisplau ajuda! gracies:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que mirar fotos eròtiques o pornogràfiques no té res a veure amb els sentiments que es tenen cap a la parella. És a dir, que ell miri aquestes fotografies per masturbar-se (segons has deduït) no vol dir que t'estimi menys o que sigui infidel. Però cada parella ha de parlar d'aquest tema, i de què considera cada persona què seria una infidelitat... Si tu no mires pornografia o fotos de nois, és normal que et facis totes aquestes preguntes.
Ah! I tampoc ha de tenir relació amb si teniu sexe últimament o no, ja que la masturbació pot anar a part de les relacions sexuals amb la parella: estar sol no és el mateix que acompanyat, i no és obligatori renunciar a una de les dues pràctiques!
Potser, si trobes la manera, estaria bé que ho parleu per a que l'entenguis més, ja que jo no el conec i no puc dir-te ben bé perquè ho fa. Segur que si ho parleu augmentareu molt la vostra confiança!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat