No puc mes, ja no se com aguantar!
Tic un problema que pot amb mi, faig segon d'ESO i desde que vaig començar primer en un nou institut hem vaig enamorar d'una noia, es algo que encara no he acabat d'acceptar, pero soposo que haure de viure amb això. El cas esque aquest any li vaig confesar que m'agradava perque ella m'insistia moltissim, cuan li vaig dir no s'ho va pendre malament, bueno durant un temps les coses anaven una mica a mes i tontejavem, ella hem va confesar que sentia algo per mi ,pero un temps despres com un mes o aixis ella es va emprenyar amb mi i es va acabar tot.
Ho vem solucionar i un mes despres vem tornar un altre cop... ara fa uns dies que ens estem com distanciant i esque jo estic feta merda perque nose si esta jugant amb mi o que fa... perque crec k ella tampoc acepta que jo sigui del mateix sexe, i bueno es molt dur, i ja no puc mes... perque tot aixo pot amb mi...
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
La veritat és que la situació que expliques és complicada, sí! Però pensa una cosa: tu has deduit que aquestes dificultats venen perquè sou del mateix sexe, però hem de tenir en compte que les persones heterosexuals (que s'enamoren de l'altre sexe) també tenen problemes similars: un està més enamorat que l'altre, un és més sincer, algú juga amb els sentiments, etc.
De manera que estaria bé que ho enfoquessis també com un problema típic de dos persones que s'agraden i que no saben què volen... Sou molt joves, i no és fàcil tenir les coses clares!
Potser ha arribat el moment de parlar-ho amb ella, ja que aquesta situació et fa sentir molt malament... L'amor és per gaudir i ser feliços, no per sentir-nos tristos o esgotar les nostres forces, no creus? Segur que trobeu una forma de ser sinceres l'una amb l'altra i decidir què voleu fer amb la vostra relació.
Molts ànims!!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat