:(
Tinc 12 anys i peso 49 kilos o em bui aprimar no estic orgolosa en el meu especte estic molt trista :( e fet dieta m´he aprimat 2 kilos po costa molt mentenir la línia, d´esport faig padel i tenis. Em pots dir algun consell¿?
Sara Bujalance

Hola Arri! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja fa. El padel i el tenis són molt bons esports, tant per fer salut com per mantenir la línia. Et recomano també que tinguis paciència, 49 quilos és un pes normal per algú de 12 anys i, a més, estàs en plena època de creixement, el teu cos s'està desenvolupant. Ja veuràs com, a poc a poc i a mida que vagi madurant, el teu cos va prenent la línia que t'agrada. Així que posa una mica de paciència mentre creixes, menja de tot i equilibrat i continua fent esport. Un petó molt gran!!