Ho e fet bé o malament
Jo he daixat el meu nòviu,tinc 12 anys, le deixat per una rao: sóc massa patita i em tinc que centrar-me en els estudis. No se si ho he fet bé io m´elestimava molt! però encara tinc com papallones. No se si ho he fet bé io li he dit ke vui ser amic seu però esque cada cop sento algo més. He fet lo correcte?
Elena Crespi

Hola Arii!
Només tu pots dir si és el correcte el que has fet.
És molt important que als 12 anys et centris amb els teus estudis i hi posis tots els teus esforços per a treure bona nota.
Jo no et puc dir si està bé o no tenir nòvio als 12 anys. Una mica d'hora sí que és. Però realment ets tu que ha de decidir què vols fer.
Has comentat a casa la situació en la que et trobes? què et dirien els teus pares? hi tens confiança com per parlar d'aquests temes?
Enamorar-se no té edat però és important que tu sí que siguis responsable.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com