m'ha deixat de venir...
hola,
fa un any o aixi vaig aprimar-me uns 6kg en 3-4 mesos. vaig començar a fer molt esport d'un dia per l'altre i em va deixar de venir, pero quan havia perdut nomes 1kg (o fins i tot menys)ja no em venia.
nose si aixo importa pero lultima vegada que em va venir em va baixar mes del normal i quan vaig començar a fer esport la tenia. be, al principi si que em venia, pero com a molt molt tres dies, i no tacava. i un dia em van fer un analisis de sang i em ''bategava'' el front. m'explico? be aixo no crec que sigui important pero per si un cas...
potser menjava una mica menys pero res serios. menjava (i menjo) 5 cops al dia i mai he vomitat ni res semblant. a mes he recuperat uns 3kg.
i he baixat molt de pit.
el metge l'unic que em va dir es que estava baixa de ferro i que prengues unes pastilles pero crec que no fan res.
estic molt preocupada. em puc quedar esteril? que puc fer perque em torni a venir? es normal que hagi baixat de pit? per recuperar la meva antiga talla tinc que tornar a engreixar-me? es que prefereixo quedar-me amb el pes que tinc ara... si no et ve la regla no et poden creixer els pits? hi ha alguna cosa que em pugui ajudar a tenir pit?
moltíssimes gracies!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Crec que hauries de fer cas al metge, ja que és ell qui et va explorar i sap ben bé què et passa. Si continues sense la regla, potser hauries de tornar a anar-hi, per dir-li que no hi ha canvis ni et trobes millor.
Quan una noia està per sota del seu pes, una de les conseqüències és perdre la regla (és com si el cos entengués que no estaria preparada per estar embarassada a causa del baix greix o massa muscular). No està demostrar que et puguis quedar estèril, però està clar que no és sa perdre la regla: és una senyal del nostre cos, significa que hem de canviar els nostres hàbits!
Si vols saber més sobre alimentació, perquè no fas una pregunta al consultori que està dedicat a aquesta temàtica? T'orientaran molt millor!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat