em fot fastic el meu cos
Hola.nesecito consell urgentt.
Cada vagada que em miro al mirall em veig gorda!!
Bui ser mes prima i nose com fero.
Els meus pares so van pendre amb conya i em va sentir malament parque ell diuen que estic ver pero jo no em veig bé.
Nesecito aprimar!!!:(
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marda la piràmide dels aliments), i fer esport habitualment. Amb això no caldrà que facis res més. I no t'obsessionis! A l'adolescència és freqüent que un es trobi "estrany" amb el seu cos, però que sigui freqüent no vol dir que sigui necessari, si veus que la preocupació pel pes et fa mal, torna a parlar amb els pares, quan ho vas fer no li van donar importància perquè ells et veuen bé, però segur que si els expliques seriosament que aquesta preocupació et fa mal, t'escoltaran i faran tot el possible per ajudar-te a sentir-te bé, així que t'animo a que parlis amb ells, veuràs com t'ajuden. Un petó molt gran!!