dubte important
Poden existir algun tipus de persona o problema que faci que no sentis el plaer del sexe? Soc una noia verge i quant em masturbo no sento res... és un tema que em preocupa bastant.
IESP

Hola Crissori!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per escriure'ns!
Ens dónes molt poca informació, però potser és perquè a l'hora de masturbar-te no estàs estimulant les zones més sensibles. Has de saber que la zona més erògena de les noies està a la part externa de la vagina. De fet, l'òrgan més sensible i que dóna més plaer és el clítoris, que té una forma arrodonida i només serveix per sentir sensacions agradables (i d'aquesta manera, arribar a l'orgasme) Hi ha noies que no els agrada l'estimulació directe del clítoris i prefereixen acaronar-lo pels costats, pressionar-lo... cada noia és un món, i has de decobrir, de mica en mica, de quina manera t'agrada a tu. A més, és important que la teva ment també estigui connectada amb el que estàs fent, en fantasies i pensaments que t'ajudin a excitar-te.
Esperem haver-te ajudat una miqueta!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat