Dubtees
Bona tarda,primer de tot voldria saber si en les farmàcies em vendrien preservatius,tinc por d'anar a comprar i no em venguin ja que en tinc 15 anys i el segon dubte que tinc es mes be psicològic crec, per la meva edat que com ja he dit abans es de 15, 17cm de penis es molt? faré mal a la meva xicota? entrara a la vagina? no entrara? crec que estic una mica emparanollat però prefereixo anar amb les coses ben clares i no liar-la. Moltes gracies.
IESP

Hola Xmod!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança!
I tant! Si vas a la farmàcia a comprar preservatius, te'ls vendran. De totes maneres, si et fa cosa anar a la farmàcia, sempre pots anar a un supermercat, també en venen i així no els has de demanar directament a ningú ;)
No t'atabalis amb la mida del penis, és quelcom que no podem variar. Pensa que la vagina és molt elàstica, és per on passa el cap d'un nadó, per tant no pateixis en si entrarà o no. Si li faràs mal o no dependrà de la noia, per això és tan important que quan t'hi trobis parleu de si us agrada o no, de si us fa mal o no, per tal d'anar ajustant-vos al que necessiteu.
Esperem haver-te ajudat una miqueta!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat