que fem?
Hola! Siusplau que sigui anònim.
L'altre dia vaig anar al lavabo amb les amigues, i vam sentir que algú bomitava, no saviem qui era i pertant vam esperar a que tothom sortís del labavo i mirariem qui era, bé quan va sortir aquella poersona vam veure que era amiga nostre, no del nostre "grupet" d'amigues pero si amiga nostre, nosaltres pensavem que es va ficar els dits, perquè normalment quan vomites ho treus tot de cop i no tesforses a treure el vòmit, i quan va sortir del lavabo tenia la mà prena de vòmit, nosàltres vam soposar que es fa ficar els dits, vam comensar jo i les meves amigues a pensar en que fariem.. perquè el que no podiem fer era callarnos i que continues amb això, però no sabem que fer! I hos demanem ajuda! Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Tranquil.la que el teu nom no el veig ni jo, així que seràs completament anònima. Moltes gràcies per confiar en mi a l'hora d'explicar-me aquesta situació que us preocupa. Demostreu ser unes noies molt madures preocupant-vos i demanant consell per una altra persona de la qual sospiteu que té un problema. El millor que podeu fer és parlar, molt tranquil.lament, amb ella i explicar-li la vostra preocupació, potser ho adment, i si ho fa podeu ajudar-la a que li expliqui als seus pares o al seu tutor/a del cole. Si no us sabeu com parlar amb ella o ho feu i us assembla que està "escurrint el bulto" el que podeu fer és parlar amb el seu tutor o tutora, per a que ho tingui en compte i estigui al cas per si es tractés d'un trastorn. Només li heu de dir el que vau veure i la sospita que teniu, el tutor ja esbrinarà si aquesta noia està bé o malament. Un petó molt gran!!