No se quan començar
Hola, bona tarda!
Mira, resulta que fa ja 1 mes que estic amb la meva nòvia i me ñ'estimo moltissim. Al començament vam anar molt ràpid però no ens va importar a capm dels dos ja que ens estimavem molt i no teniem gens de por i confiavem molt en cadascún mutuament. Resulta que ahir vaig quedar amb ella a soles i ens vam acavar masturbant l'un a laltre, i jo li vaig fer sexe oral. Després ho vam estar parlant i vam decidir que tots dos estem preparats per fer l'amor. Els meus dubtes són:
1) A les noies els hi agrada que els nois estiguin depilats dels genitals?
2) Com arribo al punt de la penetració i com començo?
Ajuda Si us plau!!! Moltes Gràcies.
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per escriure'ns!
Que bé que us estimeu tant! És molt important que tots dos estigueu segurs del que voleu fer, i si en el moment de fer-ho no ho veieu clar, no tingueu pressa, ja arribarà el moment.
En relació al tema de la depilació hi ha gustos per tot, així que l'única manera de saber què li agrada més a la teva nòvia és preguntant-li directament a ella. De totes maneres, és el teu cos i és important que el portis de la manera amb la qual tu et sentis més a gust, sigui depilat o sense depilar. Has de tenir en compte que per tenir relacions sexuals no és necessari anar depilat.
Referent a la segona pregunta, nosaltres et recomanem que comencis com sempre heu començat, sense presses, a poc a poc i respectant-vos. Jugueu amb la roba posada, abraceu-vos, acaricieu-vos i de mica en mica una cosa us portarà a l'altra. Parleu, guieu-vos mútuament, us ajudarà. I sobretot, no oblideu tenir els preservatius a punt! ;)
Esperem haver respost als teus dubtes!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.com