Acabar aviat
Ejeculació precoç
Ho he fet amb dues noies i amb cap de les dues va anar bé. Quan em mastubro no tardo gaire en acabar (uns 2 minuts) i començo a estar una mica preocupat. Tinc por que a la següent vegada que ho faci acabi de seguida. No sé com controlar el meu punt de retorn perquè quan estic apunt d'ejecular i si canvio de forma estic tant al límit que a la mínima ja acabo. Ara tinc parella i no sabria què dir-li ni com reaccionar el dia que ho fem i em passi el mateix.
Què podria fer per a poder frenar-ho i durar més estona, hi ha alguna tipus de medicament o no hi puc fer res?
Gràcies.
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança!
Primer de tot et recomanem que et relaxis i et treguis tanta pressió, ja que si estàs tan nerviós i preocupat és probable que la cosa no surti com esperes. Per tant, és important estar tranquil i no anticipar el què passarà.
Com bé expliques, el que et costa és controlar el punt de no retorn, és a dir, aquell moment on, encara que deixis de tocar el penis, ejacules igualment. Per tant el que nosaltres et recomanem és que practiquis tu sol a casa i intentis identificar aquest moment just abans del punt de no retorn. No tinguis pressa ni et pressionis, ja que requereix pràctica i entrenament. Fes-ho en moments on estiguis tranquil i ningú pugui interrompre. Quan tinguis identificat aquest moment just abans del punt de no retorn el que hauries de fer és provar de canviar l'estimulació o disminuir el ritme d'aquesta. Així aconseguiràs controlar millor l'ejaculació.
Veuràs com de mica en mica aniràs coneixent millor la teva resposta sexual i podràs controlar-la millor.
Esperem haver-te ajudat una miqueta!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat