"Problemon"
Buah estic feta un embolic.
Resulta que el meu xurri i jo estem super feliços ja que avui fem 1 any.
Duran tot aquest temps em experimentat molt per exemple primerament ell em va introduir els dits a la vagina un dia que ens trobàvem molt calents amb un parc. Per descomptat abans ens havíem liat, em fet la rentadora, i bé moltes porqueries, ja que al meu xurri li encanta fer porqueries i bé ja que tenim una relació sadomasoquista (que jo accepto) fem el que ell vol. Tornant al que fem un any i al problemon que tinc. Consta que en un dels contractes que jo vaig firmar als 2 mesos o així vam acordar que el dia que féssim un any faríem una orgia. Total que jo se com tocar al meu xurri, se com li agrada que li agafi els genitals amb la mà esquerra (ja que amb mà dreta li agrada que el pegui) i a més se com li agrada que em col·loqui a l'hora del coit (sobretot li agrada lligar-me i ferme porqueries i els 69s) però bé tinc dubtes de que puc fer per exitar-lo amb les altres noies:
Sol me de liar amb elles o les he de tocar? O creieu que d'alguna altra forma s'excitaria mes? Sis plau contesteu es molt important ja sabeu com va el sadomasoquisme si no es sent satisfet em podria fer mal!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, està molt bé que practiqueu el BDSM si els dos esteu d'acord en tot moment.
En segon lloc, si no es sent satisfet i et fa mal està incomplint un dels pactes als que hauríeu d'haver arribat, SEMPRE ha d'haver un codi o una senyal per indicar que es pari amb el joc, SEMPRE.
Potser, si vols fer aquesta orgia hauries de plantejar-te què t'excitaria a tu i fer allò que et vingui de gust a tu, deixant una mica de banda els seus desitjos. Es suposa que amb aquests jocs gaudiu els dos...
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat