posible recaiguda
Hola Sara!!
T'explico, he estat ingresada durant 10 mesos a un centre per anorèxia. Hem van donar l'alta fa uns dos mesos, i hem tornu a veure super malament amb al meu cos. Encara continuo veient a la meva psiòloga cada dues semanes però no m'atreveixo a dir-li que no estic bé amb el cos, i que crec que no estic curada perquè tiknc molta por a que hem tornin a ingressar.
SIUSPLAU NECESSITO LA TEVA AJUDA
MOLTES GRÀCIES, un petó
ANÒNIMA
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Entenc la teva por, has passat per un ingrés i, com és comprensible, no vols tornar a ingressar. Que ara no et trobis bé no implica que hagis de tornar a ingressar, de fet, encara estàs fent tractament. El que has de fer és explicar-li a la teva psicòloga com abans millor, ella ho entendrà i t'ajudarà. Com abans li diguis menys probable és que hagis de tornar a ingressar, en canvi, com més temps passi, més gran es farà la pilota i més probabilitat hi haurà de que t'hagin d'ingressar de nou. No tinguis por de parlar amb la psicòloga, t'entendrà i farà tot el possible per ajudar-te. A més, per a que el tractament vagi bé és imprescindible i fonamental que siguis molt sincera amb ella, si no li dius les coses no et podrà ajudar, així que t'envio molts ànims per a que li expliquis, ja veuràs com t'enten i t'ajuda. Un petó molt gran!!