confosa
vaig quedar fa una setmana amb un noi que parlaba per el whassap i ens vuliem veure, ens vem liar i vem tindra sexe pero despres de aquell dia emb parlaba una mica borde i habans emb parlaba molt cariños, i ara ja no amb obra pel whassap nii res fa 5 dies que no parlem. Pot ser que no li agues agradat quedar amb mi? tu que pensas? Gracies.
Elena Crespi

Hola!
Entenc que estiguis confosa però, malauradament, no sabem mai què fa que li agradem a una persona o què fa que no.
Potser el que et recomano és que el proper dia vagis una mica més a poc a poc. Encara que portis temps parlant pel whassap amb un noi, quan us veieu, potser primer de tot has de valorar si t'agrada o no en persona, si hi ha feeling, com és, com es mou... i així poder anar prenent la decisió de fer més coses amb ell a mesura que vas guanyant seguretat.
Si veus que ja no et parla... crec que està donant el missatge de que no vol parlar. Espera una mica per veure com evoluciona però ets tu qui ha de valorar si val la pena intentar parlar amb algú que no et respon i no et contesta...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com