Adolescent
Adolescent
Any: 2002
Comarca: Montsià
Data: 22/03/15 21:31
Una amiga me fa patir...
Ieee adolescents!
Tinc una amiga que el seu ex la va deixar per una altra i ara que aquella noia l'ha deixat diu que esta mol arrepentit i han tornat.
La meva amiga seu va passar molt malament i va plorar molt i ara que han tornat li fa por que li torni a passar. Jo no bull veure-la aixi i em fa patir molt perque sempre va dient que la seva vida es una merda... io no crec pero me fa patir molt... perfavor ajuda...
InterPersonal
InterPersonal
Data: 26/03/2015 15:37
Hola adolescent,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

Quina sort que té la teva amiga de tenir-te! És molt bonic que les nostres amigues es preocupin per nosaltres i això segur que t'ho agraïrà.

Per altra banda, la manera d'ajudar-la és escoltant-la i consolant-la. Tu no pots resoldre la situació per ella. Si ella té por que torni a passar una situació semblant, n'ha de parlar amb la seva parella i que tots dos puguin explicar-se com se senten.

Tu t'has de quedar una mica al marge, deixar que ella prengui les seves decisions i fer-li costat.

Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.