urgeent
Hola, em vaig liar amb un noi i nomes hi va haver tocament pero ell es va arribar a correr. Es possible que em pugui quedar embarassada pel cntacte de les seves mans brutes quan em va posar els dits?? Responeu siusplau, estic molt preocupada!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Si ell teniaels dits tacats amb el seu semen i els va introduir després a la teva vagina (sense haver-se rentat), sí que hi hauria risc, és clar.
Ara, si ja ejacular però el semen no va arribar a la teva vagina ni a l'entrada, no cal amoinar-se per res d'acord? És important que si ell ejacula, us renteu les mans si ha arribat el semen, ja que així podreu continuar tenint relacions sense risc. A més, us diria que tingueu a mà un preservatiu per si de cas!
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada,
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat