Any: 2002
Comarca: Vallès Occidental
Data: 21/03/15 17:15
Amic o algu mes?!😁
Hola!!
Avera doncs q a un amic meu li molu bastant, i magafa per la cintura com si estiguem sortin pero en realitat som AMICS, i tothom fins i tot el seu germa ens pregunta si som lgu mes q amics!! I sentu algu per ell pero tampoc per tenir relacio. I no se q fer!! Espero q m'ajudeu! Petons guapiis ❤️
InterPersonal
InterPersonal
Data: 25/03/2015 18:22
Hola!

Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

Només tu saps què sents realment per aquest noi. Has de tenir present que si tu no tens clar si vols iniciar una relació, és important que mantinguis una mica les distàncies, ja que no només pot donar la sensació des de fora de que sou alguna cosa més, sinó que el teu amic pot confondre els teus sentiments i fer-se il·lusions, i això no és just. Si per tu només sou amics, ho has de deixar clar.

Una abraçada guapi! :)


Mariona Busto
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.