URGENT SISPLAU!!!! relacions
Ahir era el 4t dia que tenia la regla, i el meu cicle menstrual és d'uns 30 dies. Vaig fer-ho sense preservatiu durant 10 segons com a molt i no es va correr ni res. He estat llegint quins dies et pots quedar embarassada i en principi no pot ser.. No em vull prendre la pastilla si no és necessari, ja que ja sé que és molt dolenta.
Gràcies!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Una noia és fèrtil tots els dies del mes (senzillament n'hi ha alguns que ho són més que altres), de manera que s'ha de ser responsable sempre!
En els 10 segons que tu comentes (potser eren més), ja dóna temps de treure el líquid preseminal, que és un líquid que treuen els nois abans d'ejacular el semen i que ja conté espermatozoides.
Per això et diria que feu servir el preservatiu sempre des del principi, ja que sino estem rallades tot el dia! No té res de diveritit practicar sexe si després estem amoinades, no creus?
El preservatiu ajuda a tenir tranquil·litat :)
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada,
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat